La teva IP: 54.234.0.2

Premi al millor projecte empresarial

Un any més l’alumnat del Cicle Formatiu d’Administració i Finances de l’IES PROVENÇANA  ha participat en el concurs L’H Joves Emprenedors i Emprenedores de Projectes Empresarials

El certamen va tenir lloc a l’Auditori de l’Àrea de Promoció Econòmica de L’Hospitalet i hi van assistir l’Alcaldessa de la ciutat, Núria Marín, i el Tinent d’Alcalde de Promoció Econòmica, Alfons Bonals, entre altres autoritats.

Aquest concurs, organitzat per l’Àrea de Promoció Econòmica, s’adreça als alumnes de cicles formatius de grau superior dels centres públics i privats de L’Hospitalet amb l’objectiu de fomentar l’esperit emprenedor i empresarial entre els joves estudiants, donant-los l’oportunitat de contribuir conjuntament amb els centres d’ensenyament secundari en el desenvolupament de competències, actituds i responsabilitats que permetin orientar i sensibilitzar cap a la promoció de nous emprenedors i emprenedores.

Diploma

Durant tot el curs, els alumnes participants han realitzat un projecte empresarial sota la supervisió i el seguiment de tutors especialitzats. Enguany, s’han presentat 31 projectes al concurs, els quals corresponen a 79 alumnes de 7 centres de la ciutat, els quals són: CE Dolmen, CE Jaume Balmes, IES Llobregat, CE Joan XXIII, Escola Tècnica Xaloc, IES Pedraforca i IES Provençana.

El Premi al MILLOR PROJECTE EMPRESARIAL va ser per al projecte “Audaservice”, presentat per l’IES Provençana de la mà dels alumnes Aurelio Orellana i Daniel Castaño.
 El Projecte “Alesa”, presentat per l’IES Provençana de la mà de les alumnes Laura Benete, Meritxell Cervera i Carol Rodriguez va quedar FINALISTA del mateix premi.

Foto premis 1Foto premis 2

El jurat del concurs d’aquest any va estar format per representants de l’Ajuntament de L’Hospitalet a través de l’Àrea de Promoció Econòmica, de l’Associació d’Empresaris de L’Hospitalet i el Baix Llobregat, de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona (Delegació de L’Hospitalet), de la Universitat Politècnica de Catalunya, de Sèniors per a la Cooperació Tècnica - SECOT, de la Subdirecció General d’Economia Cooperativa i Creació d’Empreses i de la Diputació de Barcelona.