La teva IP: 54.234.65.78

Concurs fotografia 2009/2010

L'IES Provençana organitza el 1r Concurs de fotografia adreçat a tota la comunitat educativa.

Les bases del concurs són les següents:

TEMA: LA PRIMERA MIRADA. LA IMATGE QUE T’HA SORPRES DEL NOSTRE INSTITUT

OBJECTE: Amb la finalitat de conèixer la imatge que més ha sorprès al nostre alumnat  i al professorat nouvingut en els primers dies de curs i veure el que ells miren (llocs, indrets sorprenents, situacions, gent.....) es convoca el

1r CONCURS DE FOTOGRAFIA 2009

camera

PARTICIPANTS: Tota la comunitat educativa del Centre afeccionada a la fotografia que ho desitgi.—  alumnat matriculat a l’IES      PROVENÇANA.  —  tot el professorat— PAS— PQPIOBRES:

Cada participant pot presentar un màxim de 3 fotografies. El format serà,  de 15 x 21 cm.  Les fotografies podran ser en blanc i negre o en color.

TRAMESA:

Les fotografies es presentaran o es faran arribar a l’equip d’Extraescolars que a tal efecte té una safata a la Sala de Professors

La tramesa es presentarà dins d’un sobre, tancat, sense cap tipus d’identificació personal.

Dins de cada sobre cal incloure:

sobre 1: amb la fotografia que portarà un lema i/o títol al darrera sobre 2: amb el mateix lema i/o títol, a dins hi constarà la identificació de l'autor (nom, cognom, NIF, adreça, telèfon i adreça de correu electrònic i curs al que està matriculat en cas d’alumnat o Departament al que pertany en cas de professorat).

TERMINI D'ADMISSIÓ:

Fins el 29 d'octubre de 2009.

JURAT:

Estarà format per tres persones escollides per l’Institut: 1 de l’equip directiu, 1 de l’equip d’extraescolars, 1 alumne

VEREDICTE:

El veredicte serà inapel·lable i es farà públic el dia 30 d’octubre de  2009

LLIURAMENT DE PREMIS:

el dia de la Castanyada 2009

PREMIS: Hi haurà 3 premis:

1r. Premi MARC DE FOTOGRAFIA DIGITAL i Diploma

2n. Premi CLAUER DIGITAL i ÀLBUM FOTOGRÀFIC  i Diploma

3r. Premi CLAUER DIGITAL i DiplomaLes tres fotografies seran publicades a la pàgina web del centre.Cap concursant podrà obtenir més d'un premi.

Els premis poden ser declarats deserts.

EXPOSICIÓ:

Les obres premiades, les finalistes i aquelles que el jurat consideri com a seleccionades, seran exposades  al passadís d’accés a la Sala d’Actes

L'EQUIP D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

NOTES: Les fotografies premiades quedaran en propietat de l'Institut, que podrà publicar-les fent constar el nom de l'autor. Així mateix, l'Institut es reserva el dret de publicar qualsevol de les fotografies presentades a concurs, citant-ne l'autoria.

Els premiats hauran de lliurar la fotografia premiada amb suport electrònic per poder penjar-la a la pàgina del centre

Excepte les obres premiades, la resta de fotografies podran ser recollides a partir del dia 10 de desembre de 2009. Aquelles que no s'hagin recollit el 23 de desembre, es procedirà a destruir-les. Qualsevol cas no previst per aquestes bases serà resolt per l'Organització. Aquestes bases es donaran a conèixer a lalumnat en la tutoria i  es penjaran al suro de cada aula. Tan mateix es faran arribar a tot el professorat per correu electrònic

La participació en aquest concurs implica la total acceptació d'aquestes bases.