La teva IP: 54.224.103.239

Recollida solidària de joguines

El cicle de comerç de l’INS Provençana organitza una recollida de joguines noves o seminoves (en bon estat, que funcionin i sense defectes aparents).

Les joguines es recolliran entre el 30 de novembre i el 18 de desembre. Qualsevol persona interesada en participar en aquest acte solidari amb els nens necessitats (alumne, profesor, pare/mare, PAS, treballador aliè a l’INS, etc.) pot deixar la joguina en consergeria.

El grup de comerç realitzarà un aparador al vestíbul amb motius nadalencs i amb les joguines recollides.

Aquestes joguines estan destinades a la CREU ROJA, que les recollirà el dia 22 de desembre.