La teva IP: 54.198.134.104

Premi CIRIT per a un dels nostres alumnes

El jurat dels premis CIRIT per fomentar l’esperit científic del jovent, convocatòria del 2009, ha premiat un treball fet per un alumne del nostre centre.

El treball porta per títol “Síntesi i control de qualitat de biodièsel” i va ser realitzat per Sergio Javier García Márquez,  alumne del curs de 2n d’Anàisi i Control de l'Institut Provençana, curs 2008-2009.L’acte de lliurament del premi tindrà lloc a Barcelona, el dissabte dia 12 de desembre de 2009, a les 11:30 h del matí, a la Casa Llotja de Mar, sota la presidència de L’Honorable senyor Joseph Huguet, conseller d’innovació, Universitats i Empresa.