La teva IP: 54.156.37.174

Grup d'exalumnes al Facebook

El mes de gener del 2010 s'inaugura el Facebook d'exalumnes de l'Institut Provençana.

Aquesta iniciativa està pensada per tal que totes les persones que heu estat al Provençana tingueu un espai virtual on us pogueu trobar, intercanviar informació i mantenir-vos en contacte.

Us convidem a tots i totes que gaudiu del mateix.

Cal que tingueu present que tot allò que publiqueu queda fora del vostre control, per la qual cosa heu de vigilar la informació que proporcioneu.

Convidem també a tot el professorat que ha estat al centre a participar-hi!

Per poder donar-vos d'alta al grup, és imprescindible que ens digueu, a més del nom i cognoms sencers, l'especialitat o cicle que vau estudiar i el curs o cursos en què hi vau estar.

L'adreça del grup és:

Benvinguts i benvingudes, de nou, a l'Institut Provençana!