La teva IP: 54.224.103.239

II concurs mediambiental

Segon concurs mediambiental a l'institut.

Aquest any a l’institut ens preocupa el consum de paper i, és per això, que volem que ens ajudi’s a fer possible l’ús racional.

Elabora un CARTELL INFORMATIU que promogui els hàbits sostenibles dels usuaris del centre (alumnes, professors i pas) en aquest àmbit.

Bases a seguir per a l’elaboració del cartell

Ha de contenir:
- Nom i logotip del centre
- Una imatge (foto, dibuix, esquema...)
- Un eslògan
- Identificació completa (nom alumne/a, curs i el nom del tutor/a)

Tot relacionat amb l'estalvi del consum de paper.

Format de presentació
- Din A3 electrònic  o  en paper
- Tècnica lliure

Requisits per participar
Ser alumne/a del centre (cicles i PQPI)

Data límit de presentació
1 de juny

Lloc de presentació
Enviar per correu electrònic i seguidament avisar a secretària: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.
En cas de format de paper lliurar directament a secretaria.

Elecció
Un jurat format pel comitè de mediambient decidirà el guanyador el dia 7 de juny, coincidint amb el dia posterior a la diada del mediambient

La publicació dels guanyadors i el lliurament de premis es farà el mateix dia del lliurament de notes finals.

Què es valorarà?
Originalitat – Disseny - Contingut

Premi

Tres premis que escolliran els guanyadors per ordre de classificació:  bicicleta, càmera de fotos i pen-drive