La teva IP: 54.156.37.174

Nou CFGS Administració Sistemes Informàtics en Xarxa

El curs 2010/2011 l'Institut Provençana ofereix el nou cicle formatiu de grau superior d'Administració de Sistemes Informàtics en xarxa (ASIX).

La nova titulació està adaptada a la nova normativa LOE. La seva regulació estipula les equivalències en competències professionals que faciliten la convalidació i la mobilitat arreu d'Europa.

El cicle pren el relleu de l'anterior cicle formatiu de grau superior d'Administració de Sistemes Informàtics (ASI), al qual substituirà gradualment.

És previst que el curs 2011/2012 s'iniciarà també la renovació del cicle formatiu de grau superior de Desenvolupament d'Aplicacions Informàtiques (DAI). Apareixeran dos cicles d'aquest àmbit:

• Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma (DAM)
  • Desenvolupament d'Aplicacions Web (DAW)

La distribució curricular preveu que el primer curs dels tres cicles serà comú, de manera que es facilita l'optativitat i la flexibilitat per a l'alumnat, alhora que permetrà cursar dos cicles en tres cursos i fins i tot tres cicles en quatre cursos.

L'alumnat que comencarà aquest curs el nou cicle d'ASIX serà el primer que podrà obtenir en tres cursos dues de les noves titulacions professionals d'Informàtica i Comunicacions.

Podeu trobar més informació en aquest enllaç.