La teva IP: 54.196.38.114

Visita a Prefabricats Pujol

Els alumnes dels CF Projectes de Construcció, Projectes Urbanístics i Obres de Construcció, van visitar el passat dijous 27 de maig de 2010 les fàbriques que el grup Pujol té a Mollerusa.

Es van poder veure las instal·lacions per a la fabricació d’elements pretensats per a obra civil com són les bigues pont. També la dedicada a plaques alveolars i la de biguetes, en la qual es va poder seguir l’assaig de trencament a flexió que es fa diariament dins del seu programa de control de qualitat. Les imatges adjuntes fan referència a aquest moment de la visita.

Pujol_1

Previament es van visitar les instal·lacions dedicades a la fabricació de paviments, tant exteriors com interiors.

Pujol_2

Durant la tarda es va visitar l’institut de Mollerusa, on s’imparteix el CF de maquinaria de construcció, on ens van ensenyar les instal·lacions, els equips de què disposen (excavadores, bulldòtzer, grues, ... ) i els simuladors on els alumnes es comencen a familiaritzar amb la conducció d’aquestes màquines.

Pujol_3