La teva IP: 54.224.216.155

Pràctiques a França

Després del gran esforç de l'equip docent de Comerç Internacional de L'INS Provençana, 5 alumnes del segon curs del cicle de Comerç Internacional, han completat la seva formació en empreses transitàries de l'aeroport d'Orly a París.

Segons declaracions dels mateixos alumnes, aquesta experiència els ha servit per millorar el domini de la llengua francesa i per completar, a una empresa del sector del comerç internacional, tot el que han aprés durant el cicle formatiu. A més a més, possiblement han obert fronteres per al seu futur professional.

De la mateixa manera, alumnat francés de l'institut amb el qual s'ha fet l'intercanvi, han estat a empreses catalanes millorant el domini de l'espanyol i aplicant els coneixemnets adquirits també dins del mateix sector del comerç internacional.

Just ahir, tots ells van fer l'intercanvi d'experiències a l'institut i van exposar les seves opinions respecte del profit que li han tret a l'estada davant les càmeres de TV l'H (minut 11.48)