La teva IP: 54.156.37.174

Intercanvi alumnes estrangers

L’any 2010 vam posar en marxa un intercanvi d’alumnat amb el Lycée Sorre de Cachan (París) per fer les estades a l’empresa en altres països, en aquest cas a Cachan (París- (França).

Cinc alumnes del cicle formatiu de grau superior de Comerç Internacional de 2n. curs van anar des de el 15 de maig fins el 11 de juny de 2010 a fer les pràctiques a empreses transitàries franceses, dins de l’aeroport d’Orly (París).

Intercanvi França

A canvi, altres cinc estudiants francesos de 1r. curs del mateix cicle, van fer les pràctiques a empreses catalanes des de el 3 de maig fins el 30 de juny de 2010.

Tan pels alumnes francesos com pels nostres, la valoració d’aquesta experiència ha estat molt enriquidora tan a nivell d’aprenentatge i posar en marxa els coneixements apresos en el món laboral, com pels costums i l’ idioma d’un altre país.

Per aquest curs 2010-2011, tornarem a posar en marxa aquesta experiència.