La teva IP: 54.234.0.2

Primera reunió programa ARCE

Primera reunió de coordinació del programa ARCE a l'IES Atenea de Ciudad Real.

El programa ARCE (Agrupaciones y Redes de  Centros Educativos) és promogut pel Ministeri d’Educació i en aquest cas l'Institut Provençana participa amb altres centres de Formació Professional d'àmbit estatal: IES Atenea de CR, IES Alarnes de Getafe (Madrid), IES Lluís de Camoes de Ceuta, IES Martín Rivero de Ronda (Màlaga).

Aquest programa ARCE, s’anomena “La rehabilitació del Patrimoni Arquitectònic. Propostes Locals i Globals a l’era de la sostenibilitat”. En aquest sentit es proposa centrar els treballs del diferents instituts en edificis significatius de cada població.

A la reunió celebrada a Ciudad Real els professors de l’institut Provençana van presentar la proposta de rehabilitació del conjunt de Can Trinxet, clar exponen del patrimoni industrial modernista de Catalunya i una de les fàbriques que van contribuir de forma notable al creixement del barri de Sta. Eulàlia de l’Hospitalet de Llobregat a començaments del segle XX.

La reunió va servir també per coordinar cadascuna de les fases del treball, la documentació a realitzar i els terminis de lliurament. Per altra banda i dintre del mateix programa ARCE està previst realitzar una trobada de tots els alumnes participants a la fira CONSTRULAN que s’ha de celebrar a Bilbao el proper mes d’octubre.

El programa consisteix en l'estudi per part de professors de Formació Professional i alumnat de la família professional d'Edificació i Obra Civil per a la rehabilitació del patrimoni arquitectònic.

Més informació als següents enllaços: