La teva IP: 54.224.216.155

Exposició de seqüències extremes

Visita a l’exposició Seqüències extremes a la seu del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya.

El passat dilluns 13 de febrer els alumnes del CF Projectes d’Edificació van visitar l’exposició al COAC dels treballs dels alumnes de l’ETS d’arquitectura de la UIC. A més de poder observar els projectes presentats, l’interès es centrava en que els alumnes veiessin la presentació i els recursos gràfics emprats, a més de les tècniques i materials utilitzats per la realització de les maquetes.