La teva IP: 54.234.65.78

Viatge a Bilbao Programa ARCE

Els alumnes que participen al programa ARCE han realitzat un viatge a Bilbao de l'1 al 5 d’octubre de 2012. En aquesta estada han coincidit amb els alumnes de la resta d’instituts participants i s’emmarca en la mobilitat de l’alumnat prevista a la programació del programa ARCE per promoure la relació i el coneixement entre alumnes de diferents comunitats autònomes.

ARCE Bilbao

En aquest viatge es va comptar amb la col·laboració de l’institut Emilio Campuzano de la ciutat de Bilbao, el qual ens va acollir, facilitant la trobada a les seves instal·lacions i en concret el saló d’actes, en el qual es va presentar el treball realitzat al llarg del curs passat per tots els instituts, així com les propostes per la rehabilitació dels diferents edificis.

ARCE Bilbao ARCE Bilbao

L’acte va comptar amb la participació de D. Joaquín Cárcamo Martínez, qui va realitzar una conferència sobre la rehabilitació del patrimoni, centrat en diferents actuacions a la ciutat de Bilbao.

Un cop realitzades les presentacions dels diferents instituts participants, es van organitzar taules rodones amb alumnes dels diferents instituts, amb la finalitat de debatre propostes d’actuació pels respectius projectes.

ARCE Bilbao ARCE Bilbao

Entre les activitats que es van poder realitzar en aquests dies, es destacar la visita al museu Guggenheim, el pont metàl·lic entre Guetxo i Portugalete , així com la visita a la ciutat de Donostia.