La teva IP: 54.224.103.239

Curs gratuït d'Autocad

El departament d'Edificació i obra civil organitza, com en cursos anteriors, un nou curs d'iniciació al programa AutoCAD per a alumnes que actualment estiguin cursant 2n curs de batxillerat.

Creiem que és una bona oportunitat de conèixer aquest potent software de disseny des d'un punt de vista d'ús professional. Principalment va dirigit a alumnes que vulguin orientar els seus estudis cap als sectors de l'arquitectura o les obres públiques, tant universitaris com en el nostre cas, els cicles formatius d'Edificació i Obra Civil.

El curs es realitzarà els dimecres 10 / 17 / 24 d'abril i 8 de maig de 17.30 a 19.30 h.

Per a més informació i inscripcions: