La teva IP: 54.198.134.104

Estades a l'empresa a França

Un grup de cinc  alumnes del CF de grau superior de 2n. curs de Comerç Internacional van marxar a finals d'abril a realitzar les estades a empreses que es troben a Cachan, localitat situada al sud-oest de Paris (França).

Les empreses estan ubicades  a la zona de l’aeroport d’Orly (Paris) i es realitzen una vegada finalitzat el període d’estudis en el centre docent.

La durada d’aquestes estades és de 350 hores distribuïdes en 10 setmanes amb caràcter intensiu de 35 hores setmanals.

Aquests  alumnes es troben integrats en el primer dels tres “projectes de mobilitat” que és fan en el curs 2012-2013 en el nostre Institut.  Tots tres projectes estan subvencionats per beques Erasmus.