La teva IP: 54.224.216.155

Visita alumnes d'intercanvi

El passat dilluns, dia 13 de maig, ens varen visitar a l’institut 4 alumnes de Cachan (França) que estudien 1r curs de Comerç Internacional. Aquestes alumnes inicien ara l’intercanvi de les estades a empreses espanyoles durant 2 mesos (des del 13/05 fins el 5/07).

Van conèixer el centre, la direcció i van tenir un primer contacte amb els nostres alumnes de 1r de Comerç Internacional. Després se les va acompanyar personalment a les empreses corresponents.