La teva IP: 54.196.38.114

Sortida a ES aparadorisme Artidi

El passat dia 15 de maig els alumnes del Cicle Formatiu de Comerç va visitar l’escola superior d’aparadorisme Artidi, situada al Poblenou de Barcelona.

La Cristina Basora, coordinadora d’Artidi, ens va fer una breu explicació sobre el funcionament de l’escola. Durant la jornada, els nostres alumnes van poder veure els diferents aparadors dissenyats durant tot el curs i les tècniques més innovadores del marxandatge visual aplicades a la creació d’una botiga.

Visita comerç a Artidi - 1   Visita comerç a Artidi - 2

Finalment, el José Luis Martínez, director d’Artidi, ens va fer una petita formació explicant les sortides professionals del curs que imparteixen en aquesta escola de reconeixement europeu.

Visita comerç a Artidi - 3 Visita comerç a Artidi - 4