La teva IP: 54.156.37.174

Col·laboració escola Senegal

El departament d’edificació i obra civil de l’institut Provençana col·labora en el projecte de construcció d’un centre de formació professional al Senegal

L’organització Terrassa Solidaria juntament amb l’Associació Catalana de Residents Senegalesos està impulsant la construcció d’un centre educatiu de formació professional per a joves a la ciutat de Dahra Djoloff a la regió de Louga del Senegal.
Aquestes entitats han proposat al Departament d’Edificació i Obra Civil del nostre institut la participació en aquest interessant projecte. En aquesta fase s’elaborarà el projecte de l’edifici, concretant tant l’organització general de l’edifici i la distribució dels espais com les solucions constructives que es considerin més apropiades. Aquests treballs els realitzaran els alumnes del CF de Projectes d’Edificació sota la supervisió del professorat d’aquest departament, dins dels mòduls professionals de projectes.