La teva IP: 54.198.134.127

Intercanvi amb França

Avui, dia 20 de gener del 2014, donem la benvinguda a 6 alumnes franceses del Lycée  Maximilien Sorre de Cachan (França) que han vingut al nostre centre a realitzar un intercanvi d’estudis.

Al mateix temps, dues alumnes nostres del CFGS Comerç Internacional de 1r. curs, estan realitzant la mateixa estada a Cachan.

Intercanvi amb França  Intercanvi França

Les alumnes franceses estan estudiant  el 1r curs del BTS de Commerce International i estaran amb nosaltres durant 3 setmanes, des de el 20-01-2014 fins el 07/02/2014.

S’integraran en  les classes del CFGS de Comerç Internacional de 1r. curs. i de 2n. Curs, i durant aquestes setmanes, compartiran classes en castellà i anglès amb els alumnes de Comerç Internacional i també  classes d’informàtica  amb els alumnes del CFGS de Gestió Comercial i Màrqueting.