La teva IP: 54.82.29.141

Visita Ciutat de la Justícia

El passat 9 de gener els alumnes del Cicle Formatiu de Gestió Administrativa especialitat en l’àmbit Jurídic vàrem anar a la Ciutat de la Justícia de Barcelona per a veure com és el dia a dia en aquest gran entramat de jutjats, sales, i d’expedients.

La visita va estar d’allò més entretinguda, guiats en tot moment per una Tècnica de Gerència de la Generalitat, i molt atents a les seves explicacions, ens va portar, mostrar i explicar totes les dependències de la Ciutat, una bona visita guiada que des d’aquí volem agrair.

Així doncs l’alumnat van poder passar per llocs on només els cos de funcionaris de justícia i personal acreditat poden passar. No només les noies i els nois van seure en el lloc del jutge quan es celebra un judici, sinó que també vàrem conèixer els passadissos per on els detinguts accedeixen a la sala de vistes o les sales on s’esperen els testimonis per tal de declarar. A més de tenir l’oportunitat de parlar amb una jutgessa i un auxiliar administratiu.

Visita Ciutat de la Justícia

La sortida va ser molt profitosa i els alumnes i les alumnes van veure de primera mà el que a les classes se’ls explica sobre el funcionament de l’oficina judicial, així com el personal que hi treballa.

Sense dubte és una visita per repetir!!