La teva IP: 54.156.37.174

Sortida empresa Damm

El divendres 24 de gener, els alumnes de primer curs del cicle formatiu de Comerç Internacional i els sis alumnes que participen de l’intercanvi d’estudis amb França,  acompanyats pels professors Jordi Masip, Magda Cervera, Paz Gómez i Vicent Sala, vàrem realitzar una visita a la fàbrica de cervesa Damm.

Visita Comerç Internacional a Damm

Un guia ens mostrà les instal·lacions, explicant-los el funcionament de l'empresa, una de les més automatitzades de tota Catalunya, gràcies a les aplicacions de I+D+i. Poguérem conèixer la història de la marca, des de la seva fundació a principis del segle XX, fins l'actualitat, així com el procés d'elaboració de la cervesa, a més de veure en directe l'embotellament i muntatge de les ampolles i llaunes.

Tota una experiència per a tot aquell interessat en saber com funciona una indústria capdavantera al nostre país.