La teva IP: 54.156.37.174

Visita al port de BCN

Dimecres 22 de gener, els alumnes de segon del Cicle Formatiu de Comerç Internacional, acompanyats per les professores María Jesús Sevilla i Asunción García, van visitar el Port de Barcelona.

Ens van acompanyar les alumnes que es troben en aquests moments al nostre centre participant en un programa d´intercanvi amb França; així que vam fer també d´anfitrions.

Visita CI al Port BCN

La visita, a més d´interessant, va ser molt divertida. Vam passejar pels voltants del Port i pel Maremàgnum fins el moment de pujar al vaixell, on una guia ens va explicar amb detall totes les activitats que es realitzen en la actualitat al Port.

Visita CI al Port BCN

Després de la volta en vaixell vam veure un documental editat en anglès sobre la història del Port de Barcelona i on ens van mostrar totes les zones del Port i les seves funcions relacionades amb el Comerç Internacional.