La teva IP: 54.82.29.141

Visita rutes urbanes L'H

El passat dia 3 de febrer, els alumnes de Comerç Internacional, juntament amb les alumnes que participen del programa d’intercanvi amb l’institut Maximilien Sorré de Paris van fer una visita per la vila vella de la ciutat de l’Hospitalet.

Visita Rutes urbanes L'H

Sortint des del Museu d’Història de la ciutat i gràcies a la visita guiada pel Francesc i la Sandra, van poder gaudir de les seves explicacions i veure  com era la vida en els corralons, com ara el Safareig Vila Vella, el tipus de gent que hi vivia al Carrer Xipreret, qui habitava la Masia Can Sumarro, actual biblioteca de la ciutat, la Masia Can Riera i Can Pau de l’Arna.

Visita Rutes urbanes L'H

Una visita molt interessant que recomanem per a qualsevol grup.