La teva IP: 54.224.216.155

Visita MNAC

El dijous 27 de febrer els alumnes de primer curs dels graus superiors d’Edificació i Obra Civil van visitar la mostra de maquetes que s’organitza al MNAC sota el nom de “Construint Europa” i al pavelló d’Alemanya de l’arquitecte Mies van der Rhoe.

Visita MNAC  Visita MNAC

Aprofitant l’exposició de prop de 200 maquetes de projectes seleccionats per el premi Mies van der Rohe que es pot visitar al MNAC fins el 2 de març, els alumnes d’Edificació van poder conèixer aquesta mostra de l’arquitectura dels darrers 25 anys i que constitueix part de l’Arxiu d’arquitectura contemporània de la Fundació Mies van der Rohe.

Visita MNAC  Visita MNAC

Prèviament i aprofitant la proximitat al MNAC, es va visitar el pavelló d’Alemanya de l’arquitecte Mies van der Rhoe, en el qual els alumnes van dibuixar a mà alçada els elements i perspectives que més els va interessar.

Visita MNAC

Més informació.