La teva IP: 54.156.37.174

Avantprojecte escola al Senegal

El passat dijous 13 de març els alumnes van presentar les propostes per definir el projecte de l'escola a Dahra als representants de les organitzacions que promouen la construcció d'aquest projecte solidari.

En una sessió oberta als representants de l'Associació Catalana de Residents Senegalesos de Catalunya i de Terrassa Solidària, els alumnes van realitzar una exposició de les seves propostes concretades en volumetria i plantes de distribució de l'edifici, a partir de l'anàlisi del lloc i de l'estudi de l'assolellament. Aquest avantprojecte va rebre el vistiplau i el reconeixement dels seus promotors i a partir d'ara els treballs es centraran en la redaccció del projecte bàsic.

Avantprojecte escola Senegal

Més informació.