La teva IP: 54.234.65.78

Fira d'empreses simulades

L’alumnat de Gestió Administrativa i Administració i Finances va participar en l’11a Fira Internacional d'Empreses Simulades els dies 12, 13 i 14 de març en el recinte de la Fira de Barcelona a Montjuïc dins el marc del Saló de l'Ensenyament.

El nostre Institut  va posar en marxa aquesta metodologia de simulació d’empreses l'any 2002, creant les empreses REPAPER, SAS dedicada a la comercialització de paper reciclat i derivats, i TERMINSTAL, SAS dedicada a la comercialització d’aparells de calor i fred.

Fira  Fira

Els alumnes i les alumnes, a la Fira van realitzar les tasques d'agents comercials i van promocionar els seus productes mitjançant la compravenda. Amb aquesta fira tenen l'oportunitat de compartir pràctiques, treball i experiències amb estudiants d'altres instituts de la resta de Catalunya, Espanya i l'estranger a través del programa SEFED (Simulació d’Empreses amb Finalitats Educatives).

Fira  Fira

Durant el curs acadèmic, l'alumnat, viu situacions reals de treball, es doten de l'experiència i els coneixements professionals en el camp de la gestió i l'administració d'empreses.