La teva IP: 54.234.0.2

Visita al Parlament de Catalunya

L’alumnat de la Família d’Administració de l'Institut Provençana ha pogut gaudir d’una sessió de Plens al Parlament de Catalunya. En concret van realitzar el que s’anomena un Taller de Plens.

Aquest taller està dividit en dues parts, la primera permet als participants interactuar amb els parlamentaris, parlant directament amb un diputat o una diputada del govern i després un diputat o diputada de l’oposició.
La segona part de la visita consisteix a veure en directe la sessió plenària del Ple convocat per aquest mateix dia, amb la corresponent votació.

Visita Parlament. Grup a l'escala.

Així doncs, els alumnes i les alumnes van poder observar amb els seus propis ulls quin és el dia a dia del Parlament de Catalunya i fer totes aquelles preguntes d’interès per l’alumnat.

Visita Parlament.

Aquesta visita ha completat un treball previ fet a classe. Sens dubte, ara els nostres alumnes comprenen i valoren millor una de les institucions més importants de Catalunya.

Visita Parlament.

L’activitat va ser un èxit, molt valorada tant pels mateixos alumnes com pel professorat del centre. Cal  destacar el grau d’implicació i motivació dels nois i les noies en el projecte i la seva satisfacció personal per tal de formar part d'aquesta activitat.

Visita Parlament. Grup.

No us podeu perdre la foto del ple amb els diputats i diputades i tots nosaltres de públic, al final de l’hemicicle.

Visita parlament. Hemicicle, diputats i grup.