La teva IP: 54.224.103.239

Cicle formatiu de Comerç en modalitat dual

L’institut Provençana impartirà el proper curs 2014-2015 Formació Professional en la modalitat DUAL en un dels grups del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Comerç.

Concretament, el grup de tarda (15:15 h-21:45 h) s’impartirà segons la modalitat DUAL en dos cursos acadèmics:

Durant el primer curs l’alumnat realitzarà totes les hores lectives al centre (un total de 990 hores de classe).

Al segon curs, aproximadament al mes de desembre finalitzen les classes teòriques i està previst que l’alumne s’incorpori a l’empresa i realitzi les pràctiques, a partir de 530 hores i fins a 900. Per a la realització d’aquestes hores les empreses es comprometen a oferir a l’alumnat una beca o un contracte de caire formatiu.

Per a més informació consulteu el web del departament d’ensenyament.