La teva IP: 54.224.216.155

Alumnes de comerç al Pedralbes centre

El dia 14 de maig 2014, els alumnes de Comerç i Màrqueting i Comerç van col·laborar en el projecte "La Instal·lació artesanal d’engalanament de Pedrables centre" amb motiu del 25è aniversari.

Pedralbes. Cartell.  Pedralbes. Alumnes comerç.

Va desenvolupar l'acte més institucional, en què l'alcalde de la ciutat, Xavier Trias, i la gerent del centre comercial, RattFenech, entre d'altres autoritats, van premiar les botigues que porten 25 anys al centre comercial: Òptica, Majoral, Tous, Lindsey, Mango, New Look, Tascón, Sacha, Furest, Ítems d'Ho, Sacha i Simorra.

Pedralbes. Alumnes.