La teva IP: 54.224.103.239

Visita al Port de Barcelona

El darrer 28 de gener, els alumnes del COI2, acompanyats pels professors Neus Sabaté i Vicent Sala, van realitzar una sortida al port de Barcelona.

Visita Port BCN

Els alumnes van assistir a una xerrada sobre el Port i la seva important funció en les relacions comercials d'àmbit nacional, estatal i internacional, així com també van poder fer un passeig en vaixell per a observar el port des d'una posició privilegiada.

A la visita assistiren també els alumnes francesos que es troben d'intercanvi al nostre centre. L'experiència va ser molt positiva, ja que van poder conèixer de primera mà aspectes relatius a la logística i organització del trànsit portuari.