La teva IP: 54.234.0.2

Visita fàbrica DAMM

El passat dijous 5 de febrer, els alumnes de CFGS de Comerç Internacional i Gestió Comercial i Màrqueting varen visitar la Fàbrica de cervesa DAMM, situada al Prat de Llobregat.

Visita CoI fàbrica DAMM

L’objectiu de la visita va ser veure el funcionament de una de les fàbriques més modernes d’Europa, una fàbrica totalment automatitzada i, una de les líders del sector en quan a fabricació, comercialització i exportació del producte.

Visita CoI fàbrica DAMM  Visita CoI fàbrica DAMM

En aquesta sortida, ens vam acompanyar els tres alumnes del Lycée Maximilien Sorre de Cachan (París) que estan realitzant una estada en el nostre centre.