La teva IP: 54.224.103.239

Visita alumnes de Comerç a Desigual

El dijous 12/02/2015 els alumnes del grup de tarda del CFGM de Comerç van visitar la seu central de Desigual. Van fer un taller dels valors de Desigual i de les tècniques de venda que utilitzen a aquesta empresa.

Visita Comerç tarda a Desigual

La visita s'emmarca dins del projecte de formació professional en modalitat dual en què participen aquests alumnes, gràcies al qual rebran formació en aquesta empresa i hi treballaran com a part de la formació del cicle.

Visita Comerç tarda a Desigual

La visita va ser molt profitosa perquè van tenir un primer contacte amb les tasques que realitzaran properament amb les pràctiques Dual.

Van ser acompanyats per la tutora del grup M. Asunción García Lleonart i la coordinadora de la FPCT Neus Sabaté Blanco.