La teva IP: 54.224.103.239

Estudi de mercat pels alumnes de Comerç Internacional

Els alumnes de segon curs del cicle formatiu de Comerç Internacional van realitzar un estudi de mercat per a l’empresa FTz Marketing Outsourcing amb seu a Barcelona.

Comerç Intl. estudi mercat

L’objectiu de l’estudi va consistir en analitzar el perfil de consumidor dels productes tecnològics en establiments líders com ECI, Media Mark, Carrefour i FNAC. Els resultats i les conclusions de l’estudi es van presentar davant de la directora de l’empresa Teia Serratosa, qui després de comentar els resultats va fer una breu trajectòria de l’empresa i de la necessitat de realitzar investigació comercial per ser competitius en el mercat.

Comerç Intl. estudi mercat

La finalitat del treball va ser relacionar empresa i escola per intercanviar i potenciar els coneixements en tots dos sentits. En les properes setmanes, les principals conclusions de l’estudi es publicaran en una revista tecnològica del sector.