La teva IP: 54.198.134.127

Visita alumnes LACQ a l'IDIBELL

Els alumnes del 2n curs del CFGS de Laboratori d'Anàlisi i Control de Qualitat van visitar el passat dia 25 de febrer les instal·lacions de l'Institut d'Investigacions Biomèdiques de Bellvitge (IDIBELL).

Visita alumnat LACQ a IDIBELL

Durant la visita varen poder veure dos dels laboratoris del centre (el Laboratori de Metabolisme i Càncer i el Centre d'Oncologia Molecular) i observar com es realitza la recerca, amb explicacions del que es fa en els diferents espais i de les tècniques més utilitzades.

Visita alumnat LACQ a IDIBELL

També van poder veure dos dels serveis o plataformes que atenen les necessitats dels laboratoris del centre o externes i que són la Unitat de Proteòmica i la Unitat de Citòmica i Genòmica.

Podeu veure més informació sobre aquesta visita a la pàgina de l'IDIBELL.