La teva IP: 54.198.134.127

Curs aïllaments tèrmics exteriors

Els alumnes del cicle de Construcció han realitzat un curs d’aplicació de sistemes SATE per la rehabilitació de façanes des del punt de vista de la millora de l’eficiència energètica, a les instal·lacions de pràctiques del nostre institut.

Curs SATE

El curs es va iniciar el passat 10 de març amb una sessió teòrica a càrrec de tècnics de AIPEX (Associació Ibérica de Poliestirè Extruït) i PROPAMSA del grup de ciments Molins. En les jornades posteriors del 12, 17 i 19 de març, els alumnes van poder realitzar l’execució pràctica d’aquest sistema, resolent les diferents solucions de cantoneres interiors i exteriors, buits de façana i de coronació del parament, sota la supervisió i assessorament dels monitors de PROPAMSA.

Curs SATE   Curs SATE

Per a més informació podeu seguir aquest enllaç.