La teva IP: 54.82.29.141

Alumnes de Comerç Internac. a Paris

Alumnes de Comerç Internacional estan realitzant les pràctiques del cicle formatiu de grau superior de Comerç Internacional a Cachan (Paris) gràcies a les relacions de col·laboració que manté el nostre centre amb el Lycée Maximilien Sorré situat a Cachan (Paris).

Com. Int. a Paris

Els alumnes estaran durant dos mesos treballant en empreses de exportació i importació. Aquesta experiència, que es realitza des de fa temps en el nostre centre i que està finançada amb beques ERASMUS, permet als nostres estudiants ampliar els seus objectius tant professionals com lingüístics.

Com. Int. a Paris   Com. Int. a Paris