La teva IP: 23.20.129.162

El Provençana guanya en emprenedoria

L’Institut Provençana ha guanyat, amb el projecte KSOLÀ del cicle formatiu de grau superior d’Administració i Finances, el premi de Millor Projecte empresarial que contribueixi a la millora de la qualitat de vida de les persones. Cal afegir, que l’INS Provençana també ha quedat finalista en 3 categories més.

El premi es va llurar el passat 29 de juny de 2015 al Centre Cultural de Bellvitge, a l'àmbit de l’11è Concurs de L’H Joves Emprenedors i Emprenedores de Projectes Empresarials 2015. Aquest concurs va adreçat a persones que estan estudiant cicles formatius de grau superior. Enguany hi han participat 41 projectes.

El projecte guanyador consisteix en elaborar i distribuir plats cuinats de manera casolana i amb productes de primera qualitat, per tal de fomentar una alimentació saludable i equilibrada a un preu millor que el de la competència. El públic al qual va destinat és, principalment, aquelles persones que es veuen obligades a dinar en el lloc de treball.

L’alumnat guanyador, concretament 3 alumnes, ha estat premiat amb una tauleta tàctil per a cada membre del grup i un diploma. Així mateix, s’ha reconegut l’esforç i la dedicació a totes i tots les/els participants mitjançant l’entrega d’un obsequi i un diploma.

Per a més informació podeu consultar aquests enllaços: