La teva IP: 54.81.232.54

Visita alumnat a centre logístic de Desigual

El passat 6 d’octubre els alumnes que formen part del projecte Dual del cicle de Comerç del nostre institut amb l’empresa Desigual van visitar les instal·lacions del Centre Logístic de Desigual a Gavà on van veure tot el procés de recepció, emmagatzematge i moviment de mercaderies fins el punt d’expedició.

Desigual

També van assistir els alumnes i professorat dels centres INS Torre Roja i INS Joan Brossa vinculats al projecte.

Desigual