La teva IP: 54.224.216.155

Visita a la Ciutat de la Justícia de BCN

El passat 27 d'octubre el Cicle Formatiu de Gestió Administrativa especialitat en l’àmbit Jurídic vàrem anar a la Ciutat de la Justícia de Barcelona per a veure com és el dia a dia en aquest gran entramat de jutjats, sales, advocats, procuradors, jutges, secretaris judicials i com no.... d’expedients.

La visita va ser d’allò més entretinguda, guiats en tot moment per una Tècnica de Gerència de la Generalitat, i molt atents a les seves explicacions, ens va portar, mostrar i explicar totes les dependències de la Ciutat. Una bona visita guiada que des d’aquí volem agrair.

Visita Ciutat de la Justícia

Així doncs l’alumnat van poder passar per llocs on només els cos de funcionaris de justícia i personal acreditat poden passar. No només vam poder seure en el lloc del jutge quan es celebra un judici a la sala de vistes, sinó que també vàrem conèixer de primera mà els passadissos per on els detinguts accedeixen a la sala de vistes o les sales on s’esperen els testimonis per tal de declarar.

Visita Ciutat de la Justícia

La sortida va ser molt profitosa i els alumnes i les alumnes van veure i van poder experimentar el que a les classes se’ls explica sobre el funcionament de l’oficina judicial, així com el personal que hi treballa.

Sense dubte és una visita per repetir!!