La teva IP: 54.224.103.239

Visita a l'Escola Catalana de Consum

El dimecres 2 de desembre, els alumnes d'Activitats Comercials del nostre centre van realitzar una visita a l'Escola Catalana del Consum.

Visita Escola Catalana del Consum

Durant la visita, els estudiants van poder conscienciar-se de com es distribueix el benefici en la producció i distribució de productes com la xocolata, així com interpretar els anuncis publicitaris en funció del públic al qual va dirigit, quins recursos usen, quins són discriminatoris...

Visita Escola Catalana del Consum

Una visita, en definitiva, molt profitosa i on tant alumnes com professors acompanyants passaren una bona estona.