La teva IP: 23.20.129.162

Curs Ingremic, S.L.

El passat dimarts 15 de desembre l’empresa Ingremic SL, especialitzada en el sector dels revestiments continus i el microciment ha realitzat una jornada tècnica de caràcter teoricopràctica programada específicament per els alumnes de grau mitjà de construcció 2 dins l’àmbit dels revestiments impermeables.

Curs Ingremic, S.L.  Curs Ingremic, S.L.

El proper divendres 18, la mateixa empresa realitzarà una segona jornada per els alumnes de construcció 1 de caràcter més genèric on es tractaran les diverses tipologies de revestiments continus cimentosos i resinosos.

Curs Ingremic, S.L.   Curs Ingremic, S.L.