La teva IP: 54.81.0.22

Intercanvi d'estudis al nostre centre

Durant les properes tres setmanes, el nostre centre acollirà cinc alumnes francesos dels quals tres són estudiants del Lycée Institution Saint Malo La Providence i dos són estudiants del Lycée Maximilien Sorre de Cachan (Paris).

Els estudiants francesos s’incorporaran a la vida escolar del centre  i, participaran de forma activa a les classes del cicle formatiu de Comerç Internacional.

Durant aquestes tres setmanes, el departament de Comerç ha organitzat activitats complementàries com la visita al Port de Barcelona i a la fàbrica DAMM de Barcelona o la visita guiada en anglès pel centre històric de Barcelona (El Born). A més cada setmana, s’ha previst realitzar conferències amb l’objectiu de mostrar a l’alumnat una visió més propera del món de l’empresa.

Al mateix temps, tres dels nostres alumnes del cicle formatiu de Comerç Internacional de primer curs, seran acollits durant també tres setmanes al Lycée Institution la Providence de Saint Malo on també participaran en la vida escolar del centre i seran allotjats pel mateix internat del centre i per les famílies dels estudiants de la institució francesa.

Esperem que l’estada en tots dos centres sigui enriquidora per tots els alumnes i que aquesta experiència engresqui a més estudiants a participar en projectes de mobilitat.