La teva IP: 54.80.227.189

Visita a la fàbrica DAMM

Els nostres alumnes de Comerç Internacional i els alumnes que tenim acollits al nostre centre del Lycée La Providence (Saint Malo) i del Lycée Maximilien Sorre (Cachan) han visitat la fàbrica de cervesa DAMM situada al Prat del Llobregat.

Visita fàbrica DAMM  Visita fàbrica DAMM

Els estudiants han pogut conèixer la trajectòria de l’empresa així com el seu interessant nivell de mecanització.

Després, tots els alumnes i els professors acompanyants han pogut tastar i gaudir de la cervesa.

Visita fàbrica DAMM   Visita fàbrica DAMM
 Visita fàbrica DAMM