La teva IP: 54.82.29.141

Sortida al Port de Barcelona

Aprofitant l'intercanvi d'estudis amb els estudiants de Saint Malo i Cachan, aquesta setmana s'ha realitzat la visita al Port de Barcelona amb els alumnes de Comerç Internacional de Segon Curs.

Visita port BCN

La visita va constar de dues parts, En la primera part, es va fer una descripció del Port de Barcelona on es va explicar l'emblemàtic Port Vell de la ciutat i la importància del seu port comercial a nivell internacional. Després, es va fer una visita en un veler on es va poder comprovar totes les parts del Port de Barcelona amb les seves terminals.

Sortida al Port BCN Sortida al Port BCN

Aquesta sortida és molt interessant per als alumnes de Comerç Internacional perquè poden contrastar tot allò que han estudiat a l'aula en els camps de la logística i del transport.

Esperem que tots els alumnes hagin gaudit amb aquesta sortida que ens ofereix el Consorci El Far de Barcelona.