La teva IP: 54.196.215.69

Intercanvi Comerç Internacional

Núria Querol i Natalia Romero, estudiants de primer curs de Comerç Internacional estan realitzant un intercanvi d’estudis al Lycée Maximilien Sorre de Cachan (Paris) per un període de tres setmanes.

Les estudiants s’incorporaran a la vida escolar del centre i podran participar de forma activa a les classes de BTS de Commerce International (Brevet Technique Supérieur).

Intercanvi estudis comerç internacional

Esperem que la millora en l’aprenentatge de la llengua francesa així com l’experiència viscuda en un centre francès, siguin profitoses i enriquidores per a aquestes dues estudiants del Ins Provençana.

Intercanvi estudis comerç internacional