La teva IP: 54.161.3.96

Acte cloenda projecte dual amb Desigual

El passat dia 1 d’abril es va fer l’acte de cloenda de la primera promoció d’estudis de FP dual en el nostre Institut.

Aquest ha estat un projecte Dual amb l’empresa Desigual i amb la fundació Exit. L'experiència es va iniciar amb el cicle formatiu de grau mitjà de Comerç (d’estudis LOGSE) el curs passat 2014-2015 i ha finalitzat el mes de març del 2016.

Cloenda dual Desigual

Els alumnes que han finalitzat aquesta experiència han estat contractats per l’empresa.

Cloenda dual Desigual

Les valoracions tant dels alumnes com de l’empresa han estat molt positives i enriquidores.