La teva IP: 54.161.3.96

Preferència borsa interins Justícia per a alumnat GA-Jurídic

Els estudiants del cicle formatiu de Gestió administrativa adaptat al perfil jurídic de l'Institut Provençana tindran preferència en la borsa d'interins del Departament de Justícia.

Aquest alumnat ja realitza les seves pràctiques de formació en centres de treball en els jutjats de l'Hospitalet, on adquireixen una molt valuosa experiència en les tasques administratives judicials.

Amplieu la informació al clip de notícies de TV3 a la carta.

Declaracions del conseller Mundó:

Notícia al diari Avui del 30 d'octubre.