La teva IP: 54.166.188.64

FCT a l'estranger

VOLS FER LA FCT A L’ESTRANGER?

Us oferím la possibilitat de realitzar les pràctiques en un país de la Unió Europea.

Si ets alumne/a de segon curs d’un cicle formatiu de grau superior (excepte Bioinformàtica) i vol completar la teva formació en l’estranger, ara tens una bona oportunitat.

FCT a l'estranger

El curs passat 6 alumnes del centre van realitzar les pràctiques a l’estranger:

• 3 alumnes del CFGS de Comerç Internacional  (França)
  • 1 alumne del CFGS de Laboratori d’Anàlisi i Control (Itàlia)
  • 1 alumne del CFGS de Projectes de Edificació (Itàlia)
  • 1 alumne del CFGS de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (Eslovènia)

FCT a l'estranger

Aquest curs tenim moltes més beques per oferir vos.  Podeu consultar les condicions de la convocatòria en aquest enllaç:

Convocatòria 2016-17 Erasmus+ FCT

En ell també hi podreu trobar la documentació que s’ha de lliurar.

Teniu fins al 29 de novembre de 2016 per presentar la vostra sol·licitud a secretaria.