La teva IP: 54.196.127.107

Projecte Forma't al Port

L´Institut Provençana  ja forma part del projecte Forma´t al port, impulsat pel Port de Barcelona, la Fundació Barcelona Formació profesional, Barcelona-Catalunya centre logístic, l´Escola Europea de short Sea Shipping i l´Ajuntament d´Hospitalet.

El projecte pretén acostar als estudiants de comerç internacional, els futurs professionals, el coneixement de les professions relacionades amb el comerç exterior i especialment l’activitat marítima, creant un marc de diàleg i d'intercanvi entre les empreses del sector i els centres educatius.

Projecte Forma't al Port

De totes les activitats que es duran a terme per aconseguir aquests objectius, la més interessant i divertida per als alumnes és la participació en dos cursos:

Introduction: Que es farà a 1er de Comerç Internacional i permetrà que els alumnes coneguin de primera mà el Port de Barcelona, les seves infraestructures, els equipaments logístics i les operacions més rellevants que es porten a terme cada dia al Port.

Management: Aquest curs es farà a 2n de Comerç internacional, els alumnes mentre viatgen en un vaixell cap a Genova, durant tres dies, hauran de resoldre un cas pràctic, a través del que aprendran continguts sobre logística intermodal i autopistes del mar, com s'organitza i quines operacions es duen a terme en un vaixell Ro-pax (com estiba de càrrega), costos de diferents tipus de transport etc.