La teva IP: 54.234.0.2

Presentació empresa informàtica MSI Gaming a l'institut

El darrer 21 de novembre, els alumnes dels grups de SMX–1C, SMX–1B, DAM–1, DAW–BIO-1, ASIX-1 i ASIX–2 van assistir a la presentació que l'empresa MSI Gaming va fer dels seus productes i el seu model de negoci en el camp de la fabricació i comercialització de maquinari per a jocs (Gaming).

Presentació MSI Gaming

MSI Gaming va ser l’encarregada de fer la presentació de la seva marca així com de la seva filosofia i els seus objectius.

Presentació MSI Gaming

A la jornada educativa també van informar de com és el funcionament dels MSI, fent la presentació de la seva línia de productes i donant a conèixer les seves tecnologies tant en portàtils com en ordinadors de taula.

Presentació MSI Gaming

L'alumnat va poder veure les tecnologies punteres en components d'ordinadors per a jocs.